מומחה קידום אתרים

מה זה בכלל מומחה קידום,ואיך אנחנו יודעים בכלל מי באמת מומחה קידום ומי לא?
חשיבות הבחירת מומחה לקידום היא דבר קריטי,כי כאשר אנחנו בוחרים בן אדם
שלא מתאים למשימה,אנחנו גם יכולים לזרוק כסף לריק,וגם לאבד זמן יקר
שהעסק שלנו לא מתקדם,לכן חשוב מאוד לבדוק טוב מאוד מי באמת מומחה קידום,
ומי שרלטן שטוען שהוא מומחה קידום,פה אנחנו נסביר לכם איך לבדוק מי באמת
מומחה ומי לא,ועל ידי כל תוכלו לבחור את המקדם אתרים המתאים ביותר לאתר שלכם.

איך בודקים מי מומחה קידום אתרים ומי לא?

כאשר אנחנו בוחרים מקדם אתרים ,חשוב לבחור אדם מקצועי לכן צריך לבדוק שהוא אכן
מבין את כל המובנים המקצועים,שאנחנו נדבר עליהם עכשיו,הדבר הבסיסי שכל אתר
זקוק לו בשביל קידום,זה אופטימיזציה נכון המילה נשמעת גדולה ומאיימת אבל רק בגלל
שהיא מילה לועזית,ואין לה תרגום ברור בעברית,התרגום החופשי של המילה היא
מציאת מינימום או מקסימום לפונקציה תחת אילוצים נתונים,אבל בתחום הקידום
הפירוש שלה שונה,הפירוש שלה אומר להתאים את האתר לגוגל,לדוגמא לקחת את כל
דפי האתר,ולתת להם כותרת,לתת להם תיאור,ומילות מפתח עבור כל עמוד ועמוד שיש
לנו באתר,זה נותן לגוגל להבין על מה הדף מדבר,על פי הכותרת הוא מחליט איזה מילות
מפתח לקדם,על פי התיאור הוא יודע לאיזה קטגוריה לשייך את זה,ועל פי המילות מפתח
הוא יודע מה אנחנו מנסים לקדם,זה הבסיס של הקידום,תזכרו את המילה אופטימיזציה,
שמקדם אתרים אומר לכם קודם לפני הכל יש צורך והדבר הראשון הוא

1) אופטימיזציה על ידי מומחה קידום אתרים

תדעו שהוא מקצועי,כי לעשות את האופטימיזציה לכל תוכן האתר,זה עבודת נמלים ומומחה קידום יעשה
בדיוק את העבודה הזאת,בנוסף לכל הדפים באתר יש לעשות את אותו הדבר גם לתמונות
לתת להם תיאור,כי גוגל לא יודע לראות מה יש בתמונה,הוא משתמש במה שאנחנו רושמים
לדוגמא אם יש תמונה של סוס,ותכתבו שזה מטוס,גוגל יכניס את זה בחיפוש של מטוס למרות
שהתמונה היא למעשה סוס,מה שכתוב בתיאור של התמונה זה מה שיופיע בגוגל תמונות.

2) הכנסת תוכן לאתר

גם אם נעשה אופטימיציה בצורה הטובה ביותר בלי תוכן חדש לאתר,האתר שלנו לא יתקדם לאף מקום
לכן שאתם בודקים מה המקדם נותן לכם,תבדקו כמה מאמרים הוא מתחייב להכניס לכם לאתר,
וגם תעקבו אחרי התוכן שמוכנס,מקדם מקצועי מודיע לכם כמה מאמרים הוא הכניס לאתר,
מקדם  לא מקצועי,לא יגיד לכם כי הוא לא הכניס תוכן,בשביל לחסוך כסף או שפשוט הוא
לא יודע לעשות קידום אורגני.

3)  קישורים חיצונים

בעבר החשיבות של הקישורים החיצוניים היתה גדולה מאוד,ואם לאתר שלך היו הרבה קישורים,הוא היה
במקומות הראשונים,אבל מאז עברו הרבה מים בנהר של גוגל,והם שינו את החוקים היום לקישורים כמובן
יש עדיין את הכוח שלהם,אבל הם פחתו בצורה משמעותית,לכן יש צורך בקישורים חיצונים אבל זה לא
העיקר כמו שזה היה בעבר,מקדם אתרים מקצועי ידע בדיוק איפה לשתול את הקישורים ואיך,בשביל שגוגל
לא יראה אותם כקישורי ספאם,ואז יעניש את האתר.

4) כניסות לאתר

מאוד חשוב שיהיה לנו כניסות לאתר,ככל שיש לנו יותר כניסות לאתר,הדבר אומר לגוגל שאנחנו מעניינים
ואנשים כן רוצים לראות את האתר שלנו,וזה אחד מהפרמטרים של גוגל בקידום האתר,יש לבנות את האתר
אינטרנט עינייני ולא מסובך,עם מניע לפעולה מצד הלקוח,כאשר אתם בונים אתר משעמם,הלקוח יוצא מהר
מהאתר,וגם זה מוריד לכם את הדירוג,המטרה שלכם שהלקוח ישאר כמה שיותר זמן באתר,ככה גוגל
ידרג אותכם יותר גבוה,ויעניק לכם מיקום גבוה יותר

מומחה לקידום אתרים

השארת תגובה